positivt, tänk positivt

idag började dagen oväntat bra, med tanke på att vi hade ekonomistyrning.. som jag trodde att jag förstod allting på, jag menar abc-kalkyl det här kan jag ju!........ men nej tydligen inte. men det löser sig! ska fortsätta läsa ikea boken nu, hade tänkt plöja 150 sidor idag iaf.. det har jag räknat ut att jag måste, om jag ska hinna med hm boken också.. ska försöka göra det så mysigt som det bara går, koka lite te, krypa ner i sängen och läsa.. det är bara ta tag i det så är det snart gjort!
skriver om hur mitt positiva tänkande gick sen :)

pusshej

Anna

Kommentarer
Postat av: 3 veckor senare..

..dags för ett inlägg igen måntro?

2008-10-21 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0