en RIKTIGT trött söndag igår..

Nykter hemmahelg för min del, riktigt skönt! man är van att vakna runt 12 på söndagar men icke den här söndagen! Kl 7! Kunde inte somna om så min söndag blev riktigt lång. Hann med en massa bra saker, tvätta, (marie blunda) städa garderoben, en springtur och en fika med M här hemma hos mig.. under den fikan hann jag bli riktigt trött och jag tror inte att jag var ensam om det. Efter det åkte M hem till sig. vad kan man säga om det som kommer härnäst? hmm..

Hjärnan går i andra banor ibland.. minst sagt



en konversation som kan behöva lite förklaring.. eller ja lite bakgrund iallafall



'kastanj med stadsko'

anledningen till att jag har en kastanj brevid min dator är för att M sa att den minskar strålningen (?!)
anledningen till att jag har en liten stadsko är att den kom ifrån ett kinderägg
anledningen till att kon är en stadsko, vet du om du har sett Johan Glans
anledningen till att jag har en kastanj med en stadsko ovanpå... trötthet

/A

Kommentarer
Postat av: M

Haha, kan inte mer än skratta åt detta =P

2009-08-31 @ 20:42:10
Postat av: M

Haha, kan inte annat än skratta åt detta =P

2009-08-31 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0