09.12.10 del 2


Likt en klubbad säl ligger jag här..

Ganska nyss hemkommen från thaiboxningsträningen med happy ending (höhö) Blev bjudna på mat efter passet, gott gott, så idag har det blivit thaimat ggr 2.

Var skapligt trött när jag vaknade imorse! 4 timmars sömn, illa! Jag som skulle börja skaffa bra sovrutiner.. nytt försök ikväll! Det ska nog gå bra, ÄLSKA nybäddat!

Skola till tolv, sen ner på stan och kopiera kap 3-4, blev spontanbjuden på lunch (thai) av pappa mats och hans arbetskamrat mats (M1 och M2) Efter det blev det en fika på P&L-cafeét med Emsanremsan, mycket att prata om, alltid lika trevligt :)

promenix, handla, lämna tillbaks boken på skolan, packa väskan, träffa bror, träna..vi fast-forwardade lite där! Nu är jag hemma och ligger i sängen och petar på mitt blåmärke i pannan (!?) en första att ha ett där tror jag..?
nu ska jag läsa ett kapitel till ur min nya favoritbok: Samhällsekonomiskanalys, en introduktion till mikroekonomin.. bara älskar den! speciellt det där lilla snuskiga kapitlet i mitten, hihi....

STÖRD jag ÄR..

pusshej / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0