09.12.10


Sova?

Nej, gick inte så bra nej! vet inte om jag är speedad på socker* eller om det bara är alla tankar som snurrar..?
känns som en ny fas är på ingång, en bra fas, lite mer laid back, men bra!

Idag (igår) så vaknade jag lite sent efter en 11 timmar (!) lång, men välbehövlig, natts sömn. Traskade ner till P&L cafeét där jag fikade med Robin. Mycket trevligt! long time no see.. sen en snabb titt in på ata och ett handskak och uppdatering med I, powerwalk till skolan (inte tillräckligt snabb dock, ankomst 13.02, attans!)
Efter 3 timmars alfa1 gånger alfaprim2 är lika med, så begav gav mig hemåt, snabb julstädning+tvätt.

Nu till *:an jag och M har bakat lussekatter idag! MYCKET goda, blev 3 stycken innan det tog stopp, svaldes ner med lingonglögg och julmust.

Gick faktiskt och lade mig vid 23.30, kikade lite efter nyårsklädsel.. sen släcktes lampan.. hade tydligen mycket att tänka på:

- köpa pärmar till alla papper
- låskedja till dörren
- svart textilfärg ska inhandlas och färga om diverse plagg
- ringa samtal
- skaffa hylla till förrådet (höll på att förolyckas förra gången jag skulle in dit)
- sen beställde jag en ny display till min telefon, idag satte den "tillfälliga" sin sista potatis!
- kopiera kap 3-4 i miljöekonomiboken

så ca 3 timmar senare kom jag på att det länge sen jag skrev, och här är resultatet.. inte mycket, men lite..


Dagens visdomsord

"Jag är ingen bråkstake, jag hette Putte som barn va. Jag var lite tuffare, man måste vara tuff i livet och komma igång va. Är man hård tuff då skyggar de va. är man snäll säger nej, ja. Då går det inte va, man måste vara tuff va.."

(snickeriet - 22 tjejer på youtube, va)



 

<3

 

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0