09.12.15


Ett år äldre, ett år klokare (?)

har varit ett händelserikt år så några erfarenheter klokare är man allt!

Riktigt trevlig födelsedag igår (+helg) måste jag säga! 72 fikor fick jag i mig och dubbelt så många koppar kaffe.. MINST! jag lovar...helt allvarligt.. eller nästan iaf :) dagen började sådär, lite jobbigt att vakna upp själv på födelsedagen för första gången på så länge jag kan minnas (behöver iofs inte vara länge :P), eller sen jag var 17 iaf... då kändes det att man var ensam. Vet inte riktigt varför man ska tänka sånna tankar, men man är väl lite utav en självplågare.. får ju inte må för bra, eller nått.. hmm. MEEEN försov mig så hann inte lägga allt för mycket energi på det, springa till skolan, vann en lunchkupong på exprimentet, fika med emma och emma, fika med mamma, träna, fika med M, sen kom halva fam. carlings (jesus och mohammed) förbi och fikade.. köket delades upp i två läger - russin eller inte russin i lussebullarna.

måndagskvällen utvecklades från 3 kannor kaffe till youtube, till en kort brottningsmatch på golvet, till ett glas vin, till "med andra ord" (A.T och K.B något av ett dreamteam), till att flyga på varandras fötter (inklusive några krasch-landningar, klockan 4, undrar om mina grannar är glada idag?), till ett glas vin till, till att spela "geni".. sen var klockan halv 6 helt plötsligt. VAD hände där? Mycket trevligt!








vad man säga, va?

/ A



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.... mmm, men trevligt va det iaf...=)

2009-12-17 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0