09.12.16


Dagen började INTE bra, men kan bara bli bättre!

Först och främst, om jag tyckte att jag hade träningsvärk igår, så är det ingenting mot vad jag har idag! HAHA
Men det är härligt! Ska ner och köra en timme kondition och 30 min stretch ikväll så blir det bättre..

Somnade 5 i natt, nu börjar det fan bli riktigt illa med mina sovvanor, helt förstörd när klockan ringde. Satt och pratade med en klok man på facebook-chatten till halv 5. Han sa saker jag redan visste men behövde höra igen, vi kom fram till att vi var rätt lika fast vi är så olika. Härligt att folk kan överraska, det ger hopp!






You say you gotta go and find yourself. You say that you're becoming someone else. Don't recognize the face in the mirror looking back at you. You say you're leavin as you look away. I know there's really nothin left to say..

So i'll let you go I'll set you free

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0