09.12.23


Dan före dopparedan! redan?!

myskväll igår med M och T, det serverades te och räkmacka, MUMS! <3


Idag ska jag en sista sväng ner till kupolen köpa några julprydnader och några
kort till klapparna. Känner mig inte ett dugg stressad över själva julklapparna i år.
Ser framemot att bara få umgås, sitta framför brasan med pappa medan de andra plockar med julmaten (vi sitter och ser fina ut som pappa säger haha (det som bör tilläggas är att vi plockar undan sen)), äta lite god mat, kolla på kalle anka (japp, varje år hittills!) och ha det allmänt gött!

Något som stressar mig lite mer är att jag inte är ett dugg pepp inför juldagen och nyår.. har inte ens orka tänka på vad man ska ha på sig (jag?!). men men, får ladda upp med lite olika strumpbyxor och partyfeet så kommer nog resten så småningom!!

nej nu blir det att slänga i en tvätt, diska lite, kupolen, träna, sola och sen ikväll eventuellt en sväng ner på engelska :)

Idag är jag glad! skönt att inte vakna upp och känna sig som en bitterfitta redan från start, jobba i uppförsbacke liksom haha

 

 

myspys / A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0