alone time igen

nu sitter jag är alldeles färdig spa'ad (eller vad man ska säga) skönt!!
samuel är och kollar på fotboll ikväll så nu sitter jag här igen.
lagade kyckling med ris till mat, mums! riktigt gott, uppskattat av S också =)

imorrn ska jag hem till alexandra med några ur klassen och spela spel och äta pizza. det ska bli roligt att göra någonting, känner att jag har varit lite väl mycket hemma på senaste tiden. dessutom passar spelkväll alldeles utmärkt. inte ofta jag får den viljan igenom!

sitter och kollar på the mentalist på 3an, riktigt positivt överraskad faktiskt.. hittills har det varit riktigt bra!
tänk om man hade den hjärnan, skulle vara nått!

nej nu är det slut på reklamen

see ya/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0