Marre maräng

idag har jag börjat rensa ur garderoben, med betoning på börjat :)
sen hämtade vi tuppi och ingemar på tågstationen, hem komna från sydafrika.. inte helt fel det!
lite taco lunch hemma hos dem, sen bar det av till högskolan och plugga i ett antal timmar i datasalen brevid en indiskmusik lyssnande golvstampande utländsk student.. något irriterande för nån som har öronproppar när hon måste koncentrera sig riktigt mycket! (ja jag är weird)
efter jag fick nog där så drog jag mig till Waynes och skulle dricka lite kaffe och läsa lite mer, så träffade jag danne på hans dejt med hon den där facebooksbruttan :)

och nu till överskriften, marie kom till waynes så tog vi en snabb shopping tur innan de stängde, eftersom jag inte hade något att ha på mig imorn på släktkalaset nere i götene (bra framförhållning som vanligt). blev en silverguldbeige klänning.. ganska fin faktiskt

nu kommer samuel och johan hem med chips, så nu blir det film!

puss och smisk
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0