Riktigt bra dag kommer det här att bli..

Solen skiner (inte alls, men det gör inget), pigg och alert.. jävligt ful morgonfrilla som vanligt haha och lite frukost i magen! kan det bli bättre?! borde hoppa in i duschen nu, mamma och jag ska åka till lager 157 och shoppa lite :) skoj skoj. har kommit in i ett shoppingstim nu.. men du kan vara lugn, har faktiskt avsatt lite pengar för sånna här stunder.

fått tillbaks alla tentor, har gått över förväntan, riktigt nöjd faktiskt! skönt att inte ha något kvar som ligger kvar och gnager! fullfart framåt bara!

tror de små rackarns hormonerna har börjat tagit lite, känner en tendens till humörsvängningar.. igår rann bägarn över när jag blev så jävla sugen på chips och i varje reklam paus till filmen (när lammen tystnar) så visade de minst två chipsreklamer... såna där små irritationsmoment som avslöjade det :)

ikväll ska vi ut på landet till Daniel och käka lite gott och umgås med lite männsikor, känns lagom för idag... krogen har verkligen inte lockat på ett tag. men nu måste jag hoppas in i duschen..

läskigt kort, men den bjuder jag på.. ciao


peace out/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0