snö SNÖ och ännu mer snö

Ännu en härlig morgon, den här gången med nån att mysa med :) det blev en lyckad kväll med en lyckad avslutning, S skulle göra pull-ups på en sån där stång som sitter i dörren och druttade i backen. stången lossnade och sen låg han där på backen hållandes i stången med en chockad min!! HAHA sen väntade en 20 min bilresa hem med robin asgarvandes i baksätet :) bra intryck han gör, första gången han är där :)

såg John Mayer konserten igår hemma hos Danne, riktigt begåvad kille det där.

Gravity is working against me
And gravity wants to bring me down

Oh I'll never know what makes this man
With all the love that his heart can stand
Dream of ways to throw it all away

Oh Gravity is working against me
And gravity wants to bring me down

Oh twice as much aint twice as good
And can't sustain like a one half could
It's wanting more
That's gonna send me to my knees

Oh gravity, stay the hell away from me
Oh gravity has taken better men than me how can thet be?

Just keep me where the light is


-------------------------------------------------------------------------------

mycket snö så inåt helvete, dags att gå ut och skotta lite...  men mysigt är det. hellre att det är snö och sen blir det strålande solsken på en gång, så att man slipper den slaskiga gråa perioden. den pallar man inte! ska ta en liten prominix hem till lägenheten idag och städa ur min garderob, sen ska jag plugga in allt från kapitel 1+2 i marknadsföringsboken! tänkte att det var bäst att jag skriver ner det här så kan jag inte komma med några undanflykter sen :)

har inte åkt snowboard på år och dagar, det var bra back in the days när man hade friluftsdag. är ju så grymt skönt att sitta i topp stugan efter några åk, och bara njuta i solen.. hittade bilder från förra året. LOVELY

                          

puss puss/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0