Surprise surprise

Nu sitter jag här, fortfarande inget internet. men har kommit på att jag kan snylta lite från belkin49 om jag sitter vid köksbordet :P schh..

Mycket som har hänt på senaste tiden, saker som jag inte vet riktigt hur jag ska hantera... men allting har en orsak.

Åkte pulka söndags med M, I, S och C i plättbacken, riktigt roligt synd att man glömde kameran bara! en sak som inte var lika roligt däremot var hur kass kondition man har fått! skit drygt att gå upp för backen, till skillnad från ett par år sedan när man skuttade upp och ner för den där backen varje år på skol orienteringen.. men men man börjar ju bli gammal =)

Tänkte jag skulle gå på yogan som börja 20, lite mjukstart sådär. sen sätta igång och träna lite. har skjutit upp det där väl länge nu!

En annan ska som har blivit allt mer tydligt för mig är att allt handlar om planering och inställning! Allt, ja nästan iaf. går man upp på morgonen och tänker att allt är skit så blir det det, går man runt och tycker att man är ful så känner man sig bara ännu fulare och andra tycker det med. Who cares om nån ser lite sliten ut en dag. bättre att göra det bästa av situationen istället för att gå runt och sura en hel dag och vara "otrevlig"  DET kommer folk ihåg!
Att planera tiden gör allt så himla mycket lättare, bara att gå fem minuter innan man måste gå. Är så himla skönt, slippa stressa, komma för sent, låta folk vänta... det är ju inte direkt jobbigt att vara några minuter tidig. De här två sakerna är nått jag har kommit på att jag måste jobba på. två små saker som gör stor skillnad.

Sen en liten till T, tycker inte att du ska begränsa dig så där, det blir ju bara jobbigt!  Släpa med mig ut på en prommis istället, kanske till och med  vill följa på en thaiboxning. Jag vill jätte gärna prova det, men har ingen att gå med. Det är på tisdagar, torsdagar och lördagar? please min boxfriend :)?  Men som sagt T ta hand om dig.. 

Är ledig imorrn, ska bli riktigt skönt.. ska bara ta hand om mig och må bra.. inga krav inga måsten! kanske lite sex and the city :) har blivit mycket av det på senaste tiden, men det är ju så bra!!

Funderar på att bli mörk i håret igen. Kom på mig själv när jag satt och stirrade på en tjej med brunt hår som satt  raden framför mig på föreläsningen idag haha creepy. Det glänser så fint när man har lite mörkare hår. men då är det ju det där med utväxt, men det får jag ju med vilken hårfärg som helst iofs.. hmm tricky. vi får se hur det blir men just nu lutar det åt brunt :)


för jävla bra / A <3

för jävla bra


























PS, det kommer mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0