thaibox

fyyyy fan vad jag är slut i kroppen, det är ett under att jag ens skriver nu :)
har varit på thaiboxning idag, efter uppvärmningen så insåg jag ungefär vad jag hade gett mig in på, men jag höll ut hela träningen, i en och en halv timme!! (lite stolt)
tränaren bestod utav muskler och ett huvud SJUKT! han har mer muskler på en arm än vad jag har på hela kroppen haha.

men de är bara att fortsätta så blir man väl riktigt vältränad förhoppningsvis! det är iaf riktigt roligt.
imorrn ska jag plugga marknadsföringen, har halkat efter lite i min planering. sen ska jag en liten sväng till kupolen, packa min väska inför lördagen och sen på kvällen ryktades det om att vi ska hem till leoboy :) och äta mat och umgås lite.

nej nu börjar min sista lilla kraft att tryta,
sov så gott, puss puss
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muehe :D skulle vilja se den där mannen. Det kommer iaf bli dig man ska umgås med ute på kvällarna då. Någon som kan försvara en! Puuuuuuuuuuss

2009-02-27 @ 21:57:35
URL: http://isabelllaszlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0