......

blää.. idag är ingen bra dag. rastlös och trött på samma gång. känns som om jag skulle kunna äta upp hela kylskåpet eftersom  jag är sugen på nått men jag vet inte riktigt vad.. därför sitter jag här för att försöka undvika det, nånting bra iaf :)
klockan är alldeles för mycket, känns som att jag har gjort noll nyttiga saker, men det har jag faktiskt bara att det är det där eviga "jag har inte gjort tillräckligt".

en annan sak som skulle underlätta vore om det ramlade in en fet (eller behöver inte ens vara det) summa pengar på mitt bankkonto. Låg och funderade på det igår när jag inte kunde somna. om jag fick 10 000 så skulle jag kunna göra det om jag fick 50 000 skulle jag köpa det, om jag fick 100 000 skulle jag lätt gör det.. MEEEN om jag minns rätt så brukar det väl inte riktigt gå till så att det bara snubblar in pengar på kontot helt plötsligt. så jag får nöja mig med att fortsätta drömma.

puss å hej från negativa mej/ A

jaha nu började det regna också :) faan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0