10.02.20


GOOOODMORGON..förrmiddag..lunch, det blev en liten sovmorgon idag :)

Igår blev det att kika lite på hockey på klubben, lite häng med grabs så att säga haha det var även en del fifa-tugg i luften vill jag lova!! Jag och gustav hade en lite kort-tunering så länge, OJ vad han åkte på pisk! herregud säger jag..
Drack även min första droppe alkoholhaltigdryck på några veckor, det var riktigt gott med en öl! En kväll i testosteronets tecken skulle man kunna säga. Nästan så att man blev lite.. mm.. lite blev man allt..

Vad händer idag då? jadu min träning börjar om.. ett par minuter.. oops. Kunde ha blivit en träning. Kanske borde måla klart stolarna från helvete som står här i mitt kök. Det kan vara svårt att veta vad som är ens kall här i livet. Jag vet i allafall vad som ABSOLUT inte är mitt; att måla stolar! herrejävlar vad tråkigt det är! De står här och hånar mig..

nej nu blir det en kopp kaffe till, sen kanske man ska ta sig hem till farmor och skotta lite och dricka en kopp till.. Maybe baby



Som David hade sagt "una grande señorita por favor" / A
(sorry att jag outade dig här, men vem vet du kanske får napp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0