10.02.18


Hej hopp du glade!

Snö snö och mera snö.. Nu längtar jag till sommaren! MEEEN man ska väl inte klaga så länge det är riktig vinter, det spar jag till när det blir slask och djävulskap!

Igår var jag på YA (hänger mer där än på waynes nuförtiden, den du!) och pluggade i ett antal timmar.. sådär kul va.. Men blev ett avbrott på nån timme när jag käkade lunch på P&L caféet med min bror. GOTT! Eller snarare sagt jag blev bjuden, elleeer vi blev kvitt.. HAHA varför? säger bara "jag lovar jag kommer inte träffa dig, isåfall bjuder jag på lunchen nästa gång" några övningar senare på thaiboxningen.. ett knä.. Aaaaningen felplacerat..AJ..
ungefär så gick det till, jag fick ju en gratis lunch iaf :) vet inte om det var värt det just då.. men i efterhand så var det guld värt för nu jävvlar är det knapert!

Sedan på kvällen blev det lite film med gävlebon. Ice Age 3 blev det närmare bestämt! Att jag inte har sett den tidigare?! haha den bjöd på låg humor emellanåt men jag Gillart!

Det är sånna här små saker som jag kan skratta åt i evigheter:


haha

Frukt-funderingar m.m - lena meloner, vindruvor och även en påse fil diskuterades
Möbelförflyttning - några kuddar här, några där.. finfint

Dagens: snooze-knappen är gudsgåva ibland

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0