10.03.29





Fuck! Precis när jag skrev in dagens datum i rubriken kom jag på att jag skulle ha lämnat in en bok idag. Du vet de där ögonblicken när man bara stelnar till, blundar och tänker en svordom tyst för sig själv! haha

Skickade äntligen in tentan idag vid 11 SKÖNT!

Mamma kom hem till mig igår kväll, gjorde våfflor (SOM jag har längtat!!) och läste sen igenom vad jag hade skrivit. Det var guld värt! Misstänker, eller jag kan nog nästan påstå att jag vet, att det var våfflornas magi som höll mig vaken till 06.30 i morse.

Nu är det dags för sängen

I morgon blir en fantastisk dag känner jag på mig!

Puss i pannan

/ A



Kommentarer
Postat av: B

Du är så vacker

2010-04-06 @ 01:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0