10.03.26





Who's that girl?


Så känner jag om mig själv varje dag nuförtiden. Kan man förändras to the point where you find yourself unrecognizable? (aningen svengelsk mening, men who cares? doh jag gjorde det igen!) Kan man behöva lära känna sig själv på nytt ibland? När hände förändringen? Jag menar  vad hände där?

Sov mina 10 timmar för tredje natten i rad (?!) börjar gå lite till överdrift, tänkte att jag kanske var lite trött och kunde behöva sova ut en dag.. EN dag, inte tre! Fick mig ett gott skratt imorse när jag såg mig i spegeln i allafall, såg förtääskig ut! Haha ett gott skratt förlänger livet har jag hört, tummen upp för det!

Den tillfälliga "ur-funktionen" som min hjärna hade igår är fortfarande kvar, så det är bara att inse att den är permanent. Måste vara ett ett försenat bakslag av all älkåwhole (that's right) jag drack i somras. Jag lider alltså av retardation. Undrar om det räknas som "förmildrande omständigheter" när jag lämnar in min tenta??

"Kära lärare, det har kommit till min upptäckt att jag lider av.."

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0