11.02.23

.
Hallå i stugan!
.
Jag har jobbat och varit förkyld NON-STOP på sista tiden.. kul kul (kul på riktigt om jobbet och kul ironiskt om förkylningen) Så det har varit lite dåligt med skriva här på ett tag.
.
Har så sjukt mycket att göra nu för tiden, så jäkla skoj! önskar att man vore lite mer effektiv bara, men jag jobbar på det! Plugga, jobba, renovera, hem till farmor, träffa familjen (båda tre), träffa vänner, träna, (vara sjuk), handla, städa.. fundera, spatsera.. you name it.. ALLT! jag GILLART!
.
Jag är en lycklig tidsoptimist just nu!
.
Nu är kaffet drucket, chokladbiten äten (obligatorisk nu för tiden tydligen.. hoppsan!)... nu är det effektivitet på schemat som gäller -> Matlagning- städning- pluggning
.
.
.
bild: schnygg
Känsla: avundsjuka --> för såhär bra kommer Sofie ha det i thailand imorgon.. det aset.. Men vet du vad! Det är hon fan värd.. året om, livet ut om det är så! Hon sa att hon skulle njuta åt mig också så det är okej..
.
/ A
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0