11.03.23

Varför kan man inte få vara Anna 4 år igen? Gå på dagis och att ens största problem var om man skulle välja den lila kritan elleeeer den blå eller kanske skulle jag spela spel istället?.. JA TACK!
.
Har en smärre set-back i mitt liv just nu.. allt på en gång! Det värsta är att det är mitt eget fel också! DOH! tiden har barat susat förbi, en del felprioriteringar har skett och nu sitter jag här och önskar att jag ska vakna upp ur den här (mar)drömmen.. typ NU! men icke
.
I have my self to blame for it
.
Så idag kommer spenderas framför datorn, även om jag känner att det är det sista jag vill göra just nu! Bita i det sura äpplet så att säga!
.
Ett litet side-track! Varför är det så att när nånting går dåligt så går allting dåligt.. är det så? eller är det våra hjärnor som gör att vi bara ser det negativa? Positivt tänkande är något jag brukar köra med och det funkar bra (skitbra faktiskt).. tills det verkligen kör ihop sig! då blir man apatisk istället, bara för att det känns som att det inte går att tänka postivt.. upp som en sol och ner som en pannkaka (heter det så?). Skulle det vara bättre att vara lite pessimistisk så att det inte känns lika hårt att hamna i skiten?
.
Nu ska den här lilla apatiska tidsoptimisten , vara kreativ som faen och jobba ikapp den tiden som svischat förbi! skicka alla mejl som behöver skickas, ringa alla samtal som behöver ringas och trycka på alla knappar som behöver knappas på! så det så! you go girl! haha
.
Nästa vecka efter hårt slit så ska jag släppa några stenar från mina axlar och börja planera bättre, säga nej till både andra och mig själv, så att jag slipper den här sitsen igen!
.
Allt det andra som snurrar i mitt huvud kommer också att visa sig inom sinom tid!
.
.
.
/A
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0