Den där Fredrik

.
Kul kille haha!
taget från http://fredrik.cafe.se/
.

Vafan. Jag har lite Fredrik-tid, bara. Det kan man väl för fan få ha.

Min fru: (Kommer hem, kliver in i vardagsrummet, ser sig omkring) Vad gör du?

Jag: Kollar på Ellen DeGeneres.

(Tystnad)

Min fru: (Pekar på bordet) Vad är det där?

Jag: Ben & Jerrys strawberry cheesecake.

Min fru: Ska den verkligen stå framme?

Jag: Det gör inget. Den är slut.

(Tystnad)

Min fru: Och det där?

Jag: Det är mintchoklad.

Min fru: Varför äter du mintchoklad? Du gillar väl inte ens mintchoklad?

Jag: Den mörka chokladen är slut.

(Tystnad. Min fru tittar på Ellen på teven. Min fru tittar på mig.)

Min fru: Förlåt…det här låter kanske som en konstig fråga…men har jag gjort slut med dig och glömt bort det eller nåt?

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0